incitanem1 merhaba kızlar kızçem dört ay yedi günlük aşırı kaka yapıyor ya her emmesinde kaka yapıyor normalde yapıyor sayamıyorum bile artık altı yedi defa yapıyordur gğnde rahat. doktor normal olduğunu söyledi ama sizde durumlar nasıl fikir almak istedim🌸🌸
Elfelf475 incitanem1 ay benim oğlum da aynıydı. Büyüdükçe sayısı azaldı. Kabız olmaktan iyidir. Altını almak tabi zor oluyor biliyorum ama inanın komşunun çocuğu falan kabızken hayatı zindan ediyordu. O yüzden böylesi daha iyi. Büyüdüğünde günde bir ikiye düşüyor
icos incitanem1 Bizde aynı kızım her emmede olmasada 2 emmede mutlaka kaka yapıyor. Eşim bez almaktan bıktı :) Doktora söyledim normal dedi hatta daha iyi öyle yapması dedi.
incitanem1 Elfelf475 evet ya ve sürekli pişik oluyor kakası arttığından beri tabiki sancı çekmesinden iyidir allah korusun
Dmta 4.5 aylık bebeğim mama yiyiyor günde 4 bazense 5 kez yapıyor daha iyi merak etme sindirim sistemi iyi çalışıyor
Nacikkk incitanem1 oğlum şu anda 10 aylık geçen ayki kontrolünde söyledim bizde 6-7 defa kaka yapıyorduk damla verdi birde şurup 2-3 günde kesti günde bir yada 2 defa yapıyor şu anda