Kiidss benim kızım da dört buçuk aylık. Geçen hafta çocuk doktoruna götürmüştüm. Kilosu doğum kilosunagöre biraz az çıktıi. Bu aylar da normal bundan sonra devam ederse sıkıntı demişti. Ben pirinç unuyla bebek irmiği vermiştim iki kere. Tatlansin diye de pekmez koymuştum. Sonra tatlıya alışır da sebze tadimini yapmaz diye bıraktım.