Kbrerd Evolvia bana göre güzel bir mama. Her ay sadece bir kutu alıyorum ben oğlum genelde anne sütü alıyor ama bu mamadan başka mama pek tercih etmezdim geçen hafta kalmadığı için sma aldım ama onu da oğlum beğendi ama sanki bana da biraz doymuyor gibi geldi.