sezerckmom biz ilk önce bebelac gold kullandık kizımda bi sure sonra kusmalara sebeb oldu hem biberonda duruşu böyle yoğun ve daha koyu duruyodu sma denedim biberonda duruşu anne sütü gibi akışkan ve güzel duruyodu o zaman anladım sma markanin bebelaca göre daha iyi olduğunu kızımda ilk başlarda hafif kabızlık diyemem ama kakasini 2 veya 3 günde bir yapiyodu bu sorunuda zeytinyagi koydum günde bi kez mamasina bi kaç gün sonra duzeldi suan hhala sma kullanıyoruz iyi yani bi sorun yok sma içerik olarakda daha temiz bi yerde okumuştum sma aptamil ve hhipp den daha temiz içerikli imiş