ipekarya bizde de aynı durum var ama tek bildiğim soy bağının kanıtlanabilmesi biz biraz mesafeliyiz akrabalarla o yüzden halledemedik orada diyelim ananen var zamanında orada yaşadığını veya doğduğunu kanıtlayan belge lazımmış he birde dil bilmen gerekiyormuş biz belge işini halledemedik bıraktık o yüzden ama postunuzu takipte kalayım belki başka yolu vardır bilen aydınlatır bizi 😊