Kızlar herkese merhabalar bebeğim üç aylık inek sütü alerjisi var geçen hafta rota ve menengikok aşısı yaptırdık rota aşısından Sonra ishal oldu geçen ay 625 gram almıştı doktorumuz bir hafta takip edelim dedi bu hafta doktora gittiğimizde hiç kilo almamıştı doktorumuz bir hafta daha bekleyelim ishal oldu ateşi vardı huzursuzdu o yüzden belki kilo almamıştır dedi bir hafta daha takip Edip olmadı mamaya başlayalım dedi geçen hafta keçi sütünden peynir dene demişti onu denedim vücudu yine aynı şekilde döküntüler verdi yine aynı huzursuzluklar ağlamalar devam etti o yüzden onu da kestim kilo almadığı için çok üzülüyorum ne yapabilirim tavsiyeleriniz ne olur aynı durumu yaşayanlar var mı