İlk bebeğim ve Şuan 2 aylık. Sadece benim kucağımda ve emerek uyuyor. Uyuduktan sonra memeyi çıkarıyor ama uyuyana kadar ağzında oluyor. Kucağımdan indirir indirmez uyanıyor. Alıştırdın diyorlar ama ilk doğduğunda da sürekli emzirip yatağına koyuyordum yine ağlıyordu asla kucağım dışında uyuyamıyor normal mi?
İkinci olarakta çok az uyuduğunu düşünüyorum gece parça parça 7 8 saat uyuyor ama gündüz toplasan 1,5 2 saat uyumuyor oda yine 15 20 dk şeklinde normal mi ??
Sonrası için düzelir mi sürekli evdeyim dışarı çıktığımızda da tedirgin olup sadece meme de sakinleşiyor