Zmnzmn hayır canım ben doğum yapalı 4 ay 19 günlük oldum bebeğimle beraber 40 imda adet oldum sonra bidaha oldum iki aydır olmuyorum korkuyorum hamile olurum diye bugun kadın doguma gittim kan verdim sabah dedim sipral taktırmak istiyor ama adet olmuyom takarız dediler kan ver negatif çıkarsa öğleden sonra takarız taktılar 15 dkkda