Bebeğim 2 ay 2 haftalık, her sabah 7-8 gibi güne başlıyoruz. 1 saat bazen 1.5 saat uyanık kalıyor ve 3 kere 1 saat uyuyor diğer uykuları genelde şekerleme tarzında 10-15 dakikalık oluyor. Ne yaparsam yapayım akşam 8’de odaya gidiyoruz ama yinede gece uykusuna geçmesi 9 buçuk 10 gibi oluyor. Bir düzen oluşturmak için erken mi bilmiyorum ama çok yorucu oluyor. 8den geç gidince odaya ağlıyor ve uzun süre sakinleşmiyor. Siz nasıl bir yol izliyorsunuz?