Kızım 3 buçuk yaşında 10 gün önce kardeşi doğdu, normaldede çok inatçı ağlayarak herşeyi yaptıran bir çocuktur ilk torun diye çok şımarık büyüdü şuan kardeşi yeni doğduğu için kayınvalidemde yaşıyoruz ben biraz toparlanana kadar burdayiz, kızım kreşe gidiyor ama okul tatil bir haftadir evde ve ciddi anlamda tüm davranışları dahada kötüye gitmeye başladı normaldede dediğim gibi çok inatçı sinirli ağlayan bı cocuktu şimdi dahada arttı ben nasıl başa çıkacağımı şaşırdım. Okulda bok kelimesini öğrenmiş sevmediği herşeye sen boksun bu yemek bok vs şeyler söylüyor normalde beni dinleyen çocuktu ama şuan beni asla dinlemiyor çok zorluyor ne yapacağım şaşırdım