Hamilelikte başlayıp daha sonra kurtulamadığım hayatımı ciddi olarak kötü yönde etkileyen bi problemdi bu hemoroid belası. Afedersiniz wcye girmeye korkuyodum yarım saatte ancak çıkıyodum ağlıyodum artık tuvalette bağırsaklarımdan geliyo sanki ağrılar. Doktor arkadaşlardan birine anlattım bu durumu çok kolay bi ameliyat korkma falan diye beni direkt ameliyata yönlendirdi ama o ara izne falan çıktık bi türlü gidemedim detaylı muayeneye tabi biraz da ameliyat edecekler korkusuyla savsakladım çünkü sezaryenin korkusunu atamamıştım daha üstümden. Derken o ara başka bi doktor arkadaşım doğum yaptı bebek görmeye gittik ona. Konuşurken yine bundan söz açıldı o arkadaşım da normal doğum yaptığı için bundan muzdaripmiş ve kız çörekotu yağıyla bu dertten tamamen kurtulmuş. Eve gelince hemen aktardan bi şişe alıp sabahları aç karnına bi çay kaşığı içtim. Sonuca inanamadım bi şişe bitmeden önce o içten gelen ağrılarım azaldı bitti sonra kanamalar dışarda su geldikçe acıyan yerler gitti ve basur memesi dedikleri şişlikler indi tamamen ikinci şişeyi kullanıyorum garanti olsun diye resmen tamamen geçti. Çok şey denemiştim kurtarmadı hiçbiri bu derdi çeken bilir varsa kesinlikle deneyin inşallah çözüm olur beni kurtardı darısı başınıza inşallah 🙈