Kızlar bir gece aniden rahatsizlandim ateşim 39a kadar çıktı her yerim agriyordu.Acile gittik crp 105 çıktı bogaz agrsi gibi birseyde yok 1 hafta oldu.antibiyotik kullanıyorum tam bir açıklamada yapmadı acildekiler.gelecek hafta doktora gideceğim.crp değeri bu kadar yüksek çıkan var mi