mavikelebek4 mastit olmuş da olabilirsiniz Allah korusun ateşiniz falan da varsa beklemeden doktora görünün. Eğer aşırı sertse komple sağın mastite dönmeden. Daha sonra o kadar sertlesmeden tamamen bosaltmadan elle sagarsiniz zaten zamanla da kesilir uzun bile sürse ben 3 yaşında biraktirdim resmen 4 ayda oyle geçti anca kesildi