tosbiksmoms ya ben de biliyorum üstelik sağlıkçıyım da..hatta normal tıp makalelerinden derecelerini vs dahi araştırıp gördüm. 3.-4. Seviye arası diye düşünüyorum. Bebeğim zayıf. Kilo alamıyor hep persentilin en altında. Alerjisi var evet ama bundan da bağımsız. Ben özellikle sırf bunun için götürdüm ama dr beni tersledi maalesef.