seda67 İlk bebegim emzirme atleti kullaniyorum bana gouslerin sarkar desdekli sutyen tak diyorlar sizce sarkarmi bu arada hamile körsesi aldım ama hiç kullanmadim çok sıkı giydiğim zaman dikiş yerime bisey olucak diye giymiyorum bu arada sizlere bisey daha sormak isterim 3 ay atağı nedir bebegim atakmi geciriyo acaba beslenmeyi reddediyo normalinde 4ml içmesi gerekirken 2ml iciyo gerisini içmiyor tam doymuyor geri yerine koyduğumda ağlıyor alıp kucağıma bir daha süt veriyorum kafasını saga sola çevirip diliyle itiyor haaa birde şu sorumumuz var oturarak içmiyor sütü biberondan evde gezinerek iciyo
adaatuna Korse bir işe yaramaz zaten doktorum sadece pazarlama olayı olduğunu söylemişti spor yapmanız lazım. 12.hafta atağı d a var 4-5 gün sürüyor