arzu343437 Merhaba 18 günlüğüz. Göbeği dün düştü ancak yarım şekilde. İçerde olan kısım duruyor yani. Doktor bi kaç gün bekleyelim kendi düşebilir yoksa nitrit gümüş ile yakarız dedi. Böyle Başına gelen var mi
Duygu_5864 Yiğeniminde böyle bişey olmuştu 1 haftalıkken düştü göbeği doktor krem vermişti birazda iltihap olmuştu şimdi geçti şuan 25 günlük