Kızlar merhabalar, kızımı gönderdiğim kreş ücreti ocak ayından itibaren zamlandı. Her kreş böyle mi acaba?
Bu aralar o kadar maddi bakımdan darlandım ki anlatamam. Kreş ödemeleri o ay içinde alıyor. Ben ocak ayında zamlı çalışıp şubat ayında zamlımaaşı alcağım. Borçbulu p ödedim neymiş zamlı kısmı eksikmiş. Kendilerine göre haklılar tabi.