mogz Evet kabızlık sayılmıyor ama bebeğim neredeyse 1 hafta sonra 2 aylık olacak 3-5 gün arası yapıyor kakasını sizin de öyle mi? Doktora gittim şurup verdi devam ediyor hala bu durum , çok nadir az ölçekle mama veriyorum
sessi mogz 2. Ay problemi galiba benimde oğlum böyle üç gün önce çok az yaptı baya kıvamlıydı şu anda acı çekiyor kaç doktora gittim normal diyor yolluyor nesi normal bilmiyorum
mogz kelebekzehra motis ve duphalac biri bulantı kusma önleyici diğeri bağırsak düzenleyici gibi bir şey 😕
mogz sessi olabilir canım ama doktorlar genelde geçiştiriyor çocuk ıkınıyor kızarıyor uyumuyor beslenmek istemiyor bu durumlarda hiç biri normal değil bence iyi bir çocuk hekimi bulmak zor , sende de kabızlık var mı? Sütten bu tarz problemler geçtiğini duydum
veraelifesika Benimde kızım üç aylıkken başladı kabızlık hep normal dediler şu an kızım iki yaşında hayla kabız hiç ishal olduğunu hatırlamam ve makatta çatlağı var bir yıldır hiç bir şekilde geçmiyor üç günde bir tuvalete çıkıyor ve yapana kadar can çekişiyor daha erkenken çocuklarınıza baktırın iyice derim
mogz veraelifesika keşke düzgün doktor bulabilsek benim bebekte de yırtık var fito ve anestol devam ediyorum bağırsak florası nasıl düzelir bilmiyorum ben de artık lifli beslenmeye başlayacağım biraz beslenme problemi oldu bakalım o zaman durumu ne olacak sütten etkileyecek mi