xtutku gözlüğü takınca herşeyin düzelmesi gerekiyor. Önce farklı bir gözlükçüye gidip gözlük camlarınızı ölçtürün, reçetenizle karşılaştırın. Eğer aynıysa o zaman da doktora gidip söyleyin göremediğinizi. Doktor muayene ederken gözlük camı denettiriyor ya, orda da denediğinizde göremediniz mi ? Çünkü ölçümlerim yanında, en net hangisiyle görüyorsanız ona göre gözlük ayarlanıyor. Yani camları ayarlarken net mi diye sorup , net olduğunda tamam deyip ona göre gözlük yazılıyor. Acaba astigmat da olabilir mi, o zaman da bulanık görünür çünkü ama doktorun bunu da görmesi gerekir.