terazikadini Bebeğim arada bir yere oturup sırtını bir yere yaslıyor ve ileri geri sırtını ya da başını vuruyor bu durumu yaşayan varmı normalmi acaba ?
Tombikdonerartikcokpahali terazikadini benim kızım da koltuğa yaslanıp yapıyor 🤣koltuk yaylı birde kafalar çok iyi 🤣🤣🤣
Fantaezi_leydiiiy terazikadini ay rahat bırakın artık bu bebeleri bu kadar kafanıza takmayın salın bebelerinizi Elini sallasa, kolunu salasa, gülse kahkaha atsa sorun dert ediniyorsunuz acaba Nedne böyle yapıyor diye bebek bu yeni yeni herşeyi keşfediyor Vs vs
Minaa66 terazikadini kiz bmm kizim 9 aylik yapiyor onlari ay diye sesimi yukseltiyorum oyun haline getiriyo hicte korkmuyorum fenalar iste nesine korkiyim😁 hatta bak suan sunu yazarken kolsola kafa atiyo
terazikadini Tombikdonerartikcokpahali 😂😂😂 bazen gülüyorum ama altından birşey çıkar diyede korkmuyor değilim ya
Tombikdonerartikcokpahali terazikadini yok canm bir sorun değil, gayet normal. Keşfediyorlar işte daha neler neler yapacak 🥹🥱
terazikadini Tombikdonerartikcokpahali manyaklar o zaman ya bazen peteğe yaslanıyor ileri geri kafayı vurup duruyor 😂😂😂
terazikadini Fantaezi_leydiiiy sence bu normal bir hareketmi ? Birde böyle bir devirde hastalığın artmış olduğu bir zamanda bence değil
Tombikdonerartikcokpahali terazikadini petek, dolap buzdolabı 🥹 hepsine yapıyorlar. Keşfedince herşeyi yapıyorlar 🤣 gayet normal bir durum yani
Fantaezi_leydiiiy terazikadini normal normal Çocugu çığlık atıp kahkaha atarak eğlendiği için kadın otizim teşhisi koymuş çocuğuna 🙃
terazikadini Minaa66 hahahah 😂😂😂 ayy allahım ya daha neler görcektik normal olduğuna inandım artık duvara koltuğa peteğe dolaplara nereyi bulup yaslanırsa vuruyor eşşek sıpası😂😂
Minaa66 terazikadini 😄😄 o degil birde bacagini iki seksen aciyor oyle duruyo bundan korkmaya basladim
terazikadini Minaa66 😂😂😂 bizimki uyurken yapıyor onu bazende ben balkona çıkıyorum kapıyı kapatıyorum cam kapı olduğu için gelip yapışıyor cama revep ivedik gibi yüzünü yapıştırıyor 😂😂😂