birkadinbiranne Merhaba hanımlar, bebeğim 40 günlük arada mama takviyesi yapmak istiyorum ama kaşık biberondan asla almıyo mamayı , normal biberondan versem sizce meme reddi yaparmı? Bu şekilde hem emzirip hem biberon veren varmı
Pinar_kb birkadinbiranne ben ilk başta şırıngayla verdim. Zaten 4.ayda sütüm tamamen kesildi biberona geçtim
Mnkksercem birkadinbiranne hem emzirip hem biberonla ilerledim canım üstelik sütüm qz olduğu için bayağı biberonla verdim hiç reddetmedi beni sütüm qz da olsa hep çekti