seevg Bugün ikinci ay aşıları olduk ondan sonra çok çok ağlıyor çok zor sakinleşiyor hatta sakinlesmiyo yavrum 🥺 ateşi hiç yok huzursuzluğu çok çok fazla. Normal mi ya sizde de oldu mu
Abaegrk seevg bizim sadece 38 ateş olmuştu calpol verdim düştü o şekilde bir huzursuzluk olmadı ama bizim de menenjiten sonra çok değişti huyu çok ağlamaya başladı
bebikveben seevg bizde hiçbir şey olmadı. Hemşire olursa ten teması yapın ve calpol verin demişti. Çabucak atlatır inşallah minik kuzu
yirmiikikasim23 seevg bizde bu sabah asi olduk calpol varsa ver istersen kolu agriyodur belki bizimkide huysuzluk yapiyo ara ara
MomyT seevg bizim kız da bugün aşı oldu hafif sıcaklık var ve huysuzlukta var calpol verdim ama bir kez daha vermek istemiyorum napacagımı şaşırdım vala uyku da bastırıyor iyice
Hilalavccc seevg Evet bizimde aynısı oldu bol bol ten teması yapın. Bu arada ateşini de kontrol edin bizimki biraz çıkmıştı
seevg Hilalavccc ara ara çıkmaya başladı . Colpol verdim mecburen 37′5 du ıslak pamuk koydum inşallah kolay geçer . Gece de olmaz sa
Hilalavccc seevg 4 saatte bir verebilirsin calpolu ağrıyı kessin ateeşini düşürsün diye. Rahatça uyusun minik zor oluyor 2. ay aşısı
zezey19 seevg benim oglumda da ates degil de huzursuzluk yapti aglama krizine girdi resmen neredeyse doktora gidecektik 4. gun bugun cok sukur gecti
dilekkaratasss Ay aşısı verem aşısı olarak mı geçiyor hemşire verem aşısı dedi bana ama 21 şubata gün vermişti