Herkes her gün yaptığını yazsın diğerlerine fikir olsun 😍
Ben kahvaltıda keçiboynuzu unlu pankek yaptım organik labne sürdüm üzerine ve minik bir lor peynir.
Öğlen buharda ayva ve armut pişirdim armut sert olduğu için rendede ezemedim. Kendi yaptığım 2 bebe bisküvisi ve çeyrek ceviz ekledim
Akşam et suyunda kıymalı basmati pirinçli derotlu kabak çorbası şifa olsun 🌸🌸