Kızlar yazın halka kolye bide çeyrek altın aldım ama hiç takamıyorum hem uzun geliyor gözüme hemde çok gösterişli onun yerine satıp şarjlı süpürge mi alsam diyorum bu arada daha yeni kredi çektik eşim hayatta almaz almıyorda zaten sizce ne yapayım ya