seda67 …………………………………………………………………….. İmkanı olan baba doğurup çocuk baksın biz dışarıda çalışıp eve para getiririz ……………………………………………………………………..
Papatya-eylul88 seda67 sorudan bagımsız birsey sorucam😃gelişimi nasıl acabaa ses falan baya aktif çikartiyormu
seda67 BENOYLEUYGUNGORDUMM ne varki kolay bisey bakarim tapi oldu tepkisi bende hafta sonu ona verdim baksın diye maksimum 2 saat bakabildi
ONAEA 17 aylık ve 3 aylık olmak üzere bebeklerim var bende kafayı yemek üzereyim eşim işinden ötürü yardımcı olamıyor ama kaynanam ve annem sağolsun onlar yardımcı oluyor sana yardım edecek birileri yok mu 😔 çok zor çünkü umarım vardır
seda67 ONAEA hatır kimsem yok tek başıma bakıyorum yaa bazı günler iyi uyuyo bana kaynamiyor ama bazi günler illallah ediyorum beslenme reddi yaşıyoruz şu ara zaten tam doymuyor zir zir ediyo kucagimda taşıyorum belim ağrıyor vücudumda her yerim ağrıyor
bebikveben seda67 evet ya bu meme reddi nedir of. Sürekli memede durmak isteyen iştahlı çocuğum gitti, yerine memeye gelince ağlayan çığlık atan bi çocuk geldi. Ne zaman geçer acaba…
seda67 bebikveben offf hiç bilmiyorum ama bende çıldırmak üzereyim memeyi geçtik sagip veriyorum yinede aynısı artık biberonla evde gezerek dikkatini başka şeylere vererek içirmeye çalışıyorum zar zor iciriyorum
bebikveben seda67 evet ya ben de. Dikkati dağıtarak içirmekten başka çare yok yoksa aç kalacak çocuk. Allah yardımcımız olsun