Merhaba anneler,13 aylık bir kızım var.Sürekli bağırıyor.Bütün sağlık testleri yapıldı herhangi bir problemi yok.Ama durmadan herşeye bağırıyor.Gittiğimiz her yeri kelimenin tam anlamıyla inletiyoruz.Artık dayanamayacak haldeyim daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu?Geldiyse nasıl çözdünüz,önerilerinizi bekliyorum.