Merhabalar, bebeğim 2,5 aylık kusması çok. Beslenme sonrası su gibi oluk oluk kusuyor. Bir anda değil. Önce biraz kusuyor, 10 15 dk sonra biraz daha kusuyor. Boğazına kaçar gibi oluyor kusması, öksürüyor boğuluyor gibi oluyor. Yaşayan var mı, doktorunuz ne dedi?