Merhaba hanımlar.
Bebeğim uyurken o kadar hareketli ki ayrıyeten gözlerini deviriyor uyku halinde gözleri sürekli sağa sola yukarı gidiyor . gece uykuları hariç en ufak seste sıçrıyor . Uyku dışında normal fakat uyurken onu öyle görünce inanılmaz üzülüyorum 42 günlükken iyi bir norolojiye götürdük videolarını izlettim eeg çekildi sonuç temiz çıktı fiziksel muayenede de bir sorun görmedi gayet iyi dedi. Çocuk doktoru da iyi olduğunu söylüyor ama içim bir türlü rahat etmiyor Allah korusun epilepsi olsa çıkardı değil mi ? Şuan da 70 günlük yavrum lütfen fikri olan beni aydınlatsın çocuğu böyle olan var mı ? sürekli düşünmekten çok yoruldum 😞