mervemir- ebruylmzyzk kale ve kalenin çevresi var Ayazini var Emre gölü ve çevresi var fakat hava çok soğuk bu şartlar altında pek biyer leri gezmek mümkün değil gibi gözüküyor park afyon afium watermall özdilek falan gezin avm leri 🤷🏻♀️
laledevri35 Hfhdhaha bacım bu mevsimde kapalı avm park afyon var sadece bide müze kfhdhs yazın olsa güzel yerler derim de kışın yok 😂
reyhan021 ayazini var gazligol girisinden 11km ileride kapadokyayi andiriyor sabah namazi vakti civari balon kalkisi da oluyor