sabah hastaneye gittim parol majezk gargara verip yolladılar bakmadılar bile ellerimin içine kadar sızlıyor her yerim dayanamıyorum ateşim de düşmüyor özele gitsem en azından toparlanmam için serum iğne bişey verirler mi virüse yakalanmaktan korkuyorum test de yapmadılar ağlıyorum ağrıdan😭