Kızlar gün içerisinde bütün işlerinizi yetiştirebiliyor musunuz ? Bebişinizle ilgilenme; yemek, temizlik, kendinize vakit ayırma vs. Ben hepsini bir arada yapamıyorum ya. Yani şöyle anlatayım mesela bebeğim uyurken kahvaltı yapayım desem temizlik yapamıyorum. Daha doğrusu istediğim gjbi yapamıyorum üstünkörü oluyor. Temizlik yapayım desem çok dipköşe giriyorum bu sefer de kahvaltı yapamıyorum akşama kadar aç dolanıyorum. Veya temizliğe çok girişince bebeğimle yeterince ilgilenemiyorum o zaman da vicdan azabı çekiyorum. Bebeğimle çok vakit geçirdiğim zaman ev işini doğru düzgün yapamıyorum vs. Yani herşeyi bi arada yetiştiremiyorum. Kaç parçaya bölünüceğimi şaşırdım. Siz de benim gibi misiniz yoksa hepsini aynı anda yetiştirebiliyor musunuz ?