Selam anneler. Yenidoğan bebeginizi yatağa nasıl yatiriyorsunuz. Ben ince bir yastık kullanıyorum ve bebeği her uyuduğunda sağ sol olacak şekilde yatırıyorum . Ancak doktorlar, düz bir zeminde sırt üstü yatırılması gerektiğini soylemekte. Kusmasından dolayı bu durum beni korkutuyor. Sizler nasıl yatiriyorsunuz ?