Arkadaşlar çokkk çok memnun olduğum sıfır sayılacak pusetiyle birlikte bebek arabamızı satmak istiyorum eğer isteyen olursa detaylı fotolarını atarım. Neden satacağımı soran olursa annem ve kayınvalidem bakıyor bebeğime 4.katta oturuyoruz indirmek zor oluyor onlar için o yüzden çok minik bir araba alacağım.