1Meftuunee Kizlar ilk defa lazere gidiyorum.birnci seansa lazer yapip gittim yarın ikinci seansima gidicem makine ile kısalt dedi ama makinem yok makasla kısaltsam sizce olur mu veya ne yapabilirim
mematiii mematiii birde ben iki gün üst üste ilk defa duydum bana bir hafta sonra veya bir ay sonra diyorlardı birde sıcaktan ve dar şeylerden uzak tut kendini yeni yapıldığı için dar şeyler yakabilir canını
1Meftuunee mematiii klavye hatası olmuş 🤭😅40 gün ara ile vidiyorum Ben regl bittikten 10 gün sonra daha verimli okuyormuş ve jilet yapıp geleceğimi söylediler
Serpil09 1Meftuunee bende gidiyorum ama benimkini onlar kısaltıyor jilet vurma bence esinin tras makinası varsa onu kullan tabi kullanilabilecek yer ise
mematiii 1Meftuunee hım regli olduğunu bilmiyordum ona göre öyle demeleri normal çünkü regliyjrn hormonlardan dolayı daha gür çıkar o gürlükten sonra işlem daha iyi oluyor bende hiç denk gelmedi çok şükür 😂
1Meftuunee Serpil09 jilet kullanmamı söylediler ama sadece seanstan iki gün önce kadar ☺️ insALLAH işe yarar bazıları kısalt bazıları jilet duyir ortaaada kaldım