arascann benim oğlum da 2.5 aylık. Biz de omuzda uyuttuk hep, sonra yavaş yavaş tam dalarken yatağına koymaya başladık. Son 1-2 haftadır alışmaya başladı yatağında kendi uyumaya. Tabii gazı olduğunda mızmızlandığında yine kucak istiyor ama iki pışpış yapıp tekrar yatağa koyuyoruz. İnsan ağlamasına kıyamıyor ama yapacak bişey yok. Benim belim mahvoldu taşımaktan, başka çarem kalmamıştı