Ftmnrgktrkk80 Merhaba anneler bebeğim 6 günlük ve gün boyu sürekli uyuyor hiç uyanmıyor beslemeye bile zor kalkıyor bu durum normal mi
alsnn Ftmnrgktrkk80 ben sarılık olmasn diye 1 saatte bir emzirdm hep emzirmessen kan şekeri düşer iyice uykuya verir kendini doktorum 2 saat diyordu ama ben 1 saatte emzirdim hep çok uyumasına müsade etme
mommymery Ftmnrgktrkk80 Benimde bebeğim 43 günlük o gümleri de arıyacaksın sonradan da uyutmak zorlaşıyor canım 2 saatte bir bebeğini uyandırıp mutlaka emzir ben yanaklarına be ayak topuğuna hafif hafif vurup uyandırıyordum uyandığı gibi ama beklemeden hemen memeyi ağzına ver
Sedaaa55 Ftmnrgktrkk80 normal Canm ben emzirmek için 2 saatte bir kaldırıyordum ama asla uyandıramıyorduk annem ben kardeşim altını açıyorduk uyansın diye yok ayağının altını sıkıyordum gıdıklar gibi ama ona bile uyanmıyordu. Ama ne yap ne et uyandır 😂 40 ı çıktı uyku denen şeyi bıraktı asla uyumuyor şuan 9 aylık kıymetini bil 😂
dilekkaratasss İlk zamanları zaten çok uyuyorlar normal benim bebeğim de öyleydi ama zorla kaldırıyordum bende sarılık olmasın diye muhakkak kaldırın sizde artmasın sarılık değeri
Ftmnrgktrkk80 Elimden geldiğince sürekli emziriyorum saat başı yarımsaate bir ama anlam veremiyorum canım çok sıkılıyor sarılık için ne yapmam gerekiyor peki etkili öneriniz var mı
isufumveben Ftmnrgktrkk80 mutlaka uyandırıp emzirin uyudu diye bırakmayın bilerek uyumuyor, bezini açarak, burnuna dokunarak, ayağının altını gıdıklayark veya topuğuna ufak vurarak uyandırabilirsini değeri biraz yüksek geldi bana ihml etmeyin
dilekkaratasss Ftmnrgktrkk80 sarılık için aç kalmaması gerekiyor bebeklerin emzirmeniz gerekiyor yada mama takviyesi yapabilirsiniz şu an lohusalığın çok başındasınız o yüzden tedirginsiniz sanırım çok iyi anlıyorum sizi bende öyleydim pamuğu ıslatıp koltuk altına boynuna alnının ayak altına sürüp uyandırabilirsiniz altını değiştirebilirsiniz öyle uyanırlar zor uyandırması ama pes etmeyin uyanmıyor diye bırakmayın ben hastane dönüşü eve geldiğimde sütüm henüz gelmemişti mama verdim alıp vermeseydim sarılık olcaktı o yüzden aç kalmaması gerekiyor
busra2134 2 günlük bende saat başı kaldırıyorum ağlıyor ama mecburum zorla emziriyorum bazen emmiyor mama takviye yapıyorum kaşıkla biberon kullanmayın ve uyandırın
Ftmnrgktrkk80 İnanınki şuanki durum çok canımı sıkıyor elimden sanki bir şey gelmiyormuş gibi ama inanırmısınız en fazla 1 buçuk saati geçiyor sarılığı olmasa bu kadar kafama takmam
dilekkaratasss Ftmnrgktrkk80 ya sarılık her bebekte oluyor canım benim üzülmeyin düzeliyor tanıdığım tüm bebeklerde oluyor sarı bi şey giydirmeyin tülbent te örtmeyin
Ftmnrgktrkk80 Kendimi çok yetersiz hissediyormuşum gibi geliyor evet emziriyorum bol bol saat başı sütümde var çok şükür ama işte hemencecik geçsin istiyorum öyle uyuması kalkmaması canımı sıkıyor uyandırmak için kırk çeşite dönüyorum emme süreside bqzen uzun bazen kısa oluyor çiş konusunda da iyi karnı doyuyor
dilekkaratasss Ftmnrgktrkk80 hemen her şey hallolmuyor malesef çok fazla sabırlı olmak gerekiyor annelik konusunda bende öyleydim inanın lohusalığın etkisi de var ama geçecek bende sizin gibiydim şu an 38 günlüğüz ilk buçuk hafta deli gibi zor geçmişti sizin düşüncelerinizi tedirginliğinizi anlıyorum her şey rayında sorunsuz gitsin istiyorsunuz ama herkeste olan şeyler bunlar sadece sizden kaynaklı bir durum değil
karagozolmez Bende aynı şeyleri yaşadım sarılık değeri arttı kaldırıp emzirmek gerekiyor alt değiştirme ayaklarıyla oynama baya uğraştırdı . Şu an geçti sarılık umarım dizinde geçer. Ben çok kafaya taktım ama düzenli beslenmeyle geçti moralinizi bozmayın
alynozds Benim de bebeğim 15 günlük ilk hafta sarılık değeri kan uyuşmazlığına bağlı olarak yüksekti doktor mamayla takviye vermemiz gerektiğini söyledi günde 2 kere mama verip sürekli yatım saatte bir uyandırıp yada bir saat en fazla emziriyordum en sonki randevumuzda kilosunun doğum kilosunun üstüne çıktığını söyledi doktorumuz sarılık riski de geçti mamayı çok az vererek de geçirebiliriz