Atlaasmommy Kızlar sorum başlıkta aslında evinizin yerlerini neyle siliyorsunuz bebek olunca sürekli elimde silemiyorum vileda yapıyorum ama temiz gelmiyor fikir verir misiniz mesela bu elektrikli mop falan gördüm kullanan var mı aranızda
Yagmursnn Atlaasmommy viladaya kaynar su döküyorum bir avuç karbonat beyaz sirke az bişey de koku versin diye yüzey temizleyici. Karbonat sirke kaynar su olayını yabancı bi doktorda dinlemiştim evimde köpekte olduğu için en iyi mikrop kırıcı olur diye düşünüyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Atlaasmommy deterjan vileda kullanmıyoruz. Biz direk evi yıkıyoruz sonra çekpasla çekiliyor en sonda kuru bezle kurulanıyo mis gibi de oluyo
Atlaasmommy melera Pinar_kb memnun musun ikisi bi arada olan makinalar bana hiç güven vermiyor ne kadardır kullanıyorsun
Aryaderin Yagmursnn bende bir yerde okumuştum aslında sıcak su mikropların türemesine sebep oluyormuş kaynar değil de ılık idealmiş
Coynes Maalesef ben vileda ile silemiyorum esim cok kılli her yere kili dökülüyor süpürüyorum sonra halilari fircaliyorum yerleri elimle siliyorum camasir suyu ve bingo mutlu yuvam yuzey temizleyici dökuyorum Sonra tekrar supuruyorum 😂😂
Sedaaa55 Atlaasmommy ben normal yüzey temizleyici ve suyla siliyorum bazen bir damla da çamaşır suyu koyuyorum
usenmedimyaptimbirvelet BENOYLEUYGUNGORDUMM ne güzel:) parkeleri siliyor musunuz? Ben parkeye yanlışlıkla su döktüm hemen kabardı🥲
BENOYLEUYGUNGORDUMM usenmedimyaptimbirvelet hayır dedim ya komple evi yıkıyoruz parke falan farketmiyor. Şuan ki evimizde 3 yıldır oturuyoruz hiçbir problem yaşamadık.
Ballikizim99 Atlaasmommy bebeğim henüz emeklemeye falan başlamadı o yüzden çamaşır suyu en sevdiğim bulaşık hariç her yerde kullanırım ama bebeğim emeklemeye başlayınca Arap sabununa geçerim
Okuyanbiranne BENOYLEUYGUNGORDUMM valla iyi cesaret canım sırf bu yüzden her yer fayans olsun isterdim
BENOYLEUYGUNGORDUMM Okuyanbiranne yıllar yıkıyoruz biz daha hiç problem yaşamadık. Mesela şuan müstakil bir ev yaptırıyoruz orası komple fayans olup gizli bi gideri olacak.
adaatuna BENOYLEUYGUNGORDUMM hahaha temizlik fetişi var mı sizde😂 şaaka bi yana sadece sizde görüyorum bunu
Nurbost BENOYLEUYGUNGORDUMM benim evim ful fayans ama kapılar var onlar ıslanır diye yapamıyorum. Yoksa o kadar içimde ki köpürte köpürte yıkamak