Aslnakn yemin ederim ben ve benim bozuk oğlum 😂 4 ay ,23 günlük bir haftadir çok cok kötü tamm gece uyutuyorum on on bes dakika sonra kalkiyodu tekrar emzirip yatırıyodum tammdi simdi bi kalkiyo uyut uyuta bilirsen dalamiyo dalmasi 12 leri buluyo gece de cok kalkiyo ağlıyorum yeminle srtik uykusuzluktan basım batliyo.gun icindede cok aglak tahmini deneyimli anneler ne zaman gecer gerçekten diğer cevreme imrenir oldum ben bisi yapamiyorum bırakıp gidemiyorum bi yere tek kafamı dağıtmaya