3kedili2bebekli Eyeser evet benim kızımın hem alnında var hem kuyruk sokumunda var aynı lekeler bende de hem alnımda hem omzumda var ikizinde yok leke ama
Eyeser 3kedili2bebekli silik renkli gibi birden fazla varsa riskli diyorlar. Korktum biraz 3 tane var oğlumda.
Denizim90 Bebegimin birden fazla değil ama bacağında çok büyük bir doğum lekesi var doktorumuz cilt doktorunun görmesini istemisti.Gosterdik ve normal gorundugunu söylemişti sadece yıllık takipte olmamız gerekiyormuş leke büyük ve düzensiz diye
Denizim90 Best1 bir tane ama biraz büyük bir leke cilt doktoru inceleme yaptı bir sıkıntı olmadığını söyledi tabi biz yine de yıl yıl takip edeceğiz