Kızlar hiç bi fikrim olmadığı için soruyorum. Tecrübenize ihtiyacım var. Kızım 18 aylık bir kaç haftadır ara ara bezini gösteriyo çişini yaparken yada kakasını yapınca. Bu bezi bırakmak istiyorum mu demek oluyo yoksa rahatsızım çıkar demek mi? Fikriniz nedir merak ediyorum. Acele etmek istemiyorum kesinlikle öyle düşüncem yok hiç aklımda da yoktu daha açıkcası yazı bekliyodum. Kızıma göre hareket ediyorum kas yapısı falan önemli diye okudum sadece. Merdiveni duvara tutunarak inip çıkıyo evde henüz tamamen desteksiz değil ama merdivenler geniş o yüzden de olabilir . Nasıl bi yol izlemeliyim bilen yardımcı olursa çok sevinirim yanlış hareket etmek istemiyorum