esmanr ben aventin göğüs kalkanıni kullanıyordum. Deliksiz ucu kapalı olani kullandım hep çünkü sütler de çok biriktiği için deliklide dökülürdu. Ben krem falan sürmedim çünkü öncesinde zaten bütün kremleri kullanmıştım ve yaralarımı hiçbiri gecirmemisti. Hangi göğsü emzireceksem o kalkanı alıp emzirirdim sonra hemen geri koyardım. Diğerine de süt birikmiş oluyordu onu da dokuyordum ama ihtiyacınız varsa kullanabilirsiniz o sütü de. Arada emmedigi ara onları da çıkarıp meme uçlarını havalandırın daha sonra mutlaka kalkanları düzenli temizleyin ki memeler mantar olmasın. Ben gece de takiyordum.