Sevgili anneler biz 5. Ayımızı geçerken ek gıdaya başladık. Gördüğüm ve araştırdığım kadarıyla 3 gün kuralı ile yoğurt , patates, havuç , kabak , elma , armut verdim. Ama şimdi nasıl devam edeceğim bilemiyorum. Sizler neler yaptınız ? Nasıl ilerlediniz ?