minikveannesii bizlerin ne zaman basladigi degil doktorunuzun ne zaman onerdigi onemli her cocuk bireyseldir. Anne sutu alan bebek 6.aya kadar beklemeli ki 1 ay tadim suruyor bir kasik kadar yiyorlar 7.ayda baslaniyor. Mama aliyorsa alerjisi varsa kilo kaybi vs gibi saglik sorunu varsa doktor kontrolunde 5.ay sonrasi tadima baslanabiliyor.