Hiç mi çözümü yok bir haftadır ben ,iki yaşındaki ve üç buçuk yaşındaki çocuğum çekiyoruz iğne vuruldum serum takıldı hala ateşim var uyku hali halsizlik öksürük boğaz ağrısı iştah sıfır ne yapacağımı şaşırdım artık 😭gurbet ellerde bir başıma iyice çaresiz kaldım