Merhaba kızlar bebeğim 3 ay 14 günlük iki haftadır falan emmesi çok kısa sürüyor. Hemen kafasını kaldırıyor kalkmak istiyor. Sütüm var baya akıyor çok şükür ama neden böyle yapıyor büyüdükçe çabuk mu doymaya başladı sizce? Aranızda bu durumu yaşayan var mı?