Sağlık ocağında hemşiremiz değişmiş kızımın 1 yaş asısı vardı. Bana yürüyor mu dedi yok dedim. Emekliyor mu dedi yok dedim . Koltukta sıralıyor mu dedi yok dedim . Hımm felan yaptı Peki adına cevap veriyor mu dedi evet evet dedik heh iyi bari yaptı . Söylediği kelimeleri söyledim anne baba dede gel git al ver nene hayvan taklit sesleri iyi dedi . Sonra eve geldim çok taktım 18 aya kadar normal biliyorum yürümemesini . Bu arada 9 kilo bebeğim 8 aya kadar emiyordu ama hep istemeyerek az az takipli doktor hep emzir emzir mama verme deyince vermedim ek gıda verdim öyle toparladı kilosu , sonra baktım memeyi bıraktı 8 . Aydan mamaya başladım yeni yeni kilosu toparlandı . Şimdi kendimi kötü hissediyorum acaba öncesinde doymuyor muydu mama versemiydim güçsüz mü kaldı diye . Geçen hafta annemlere gittim D vitamini unuttum yanıma almayı vermedim sonra pişman oldum keşke ordan alsaydım bir tane benim yüzümden mi böyle bilmiyorum zamanı mı var ama çok endişelendim ayağa kaldırınca bacağını büküyor sağlam basamıyor hiç . Yattığı yerden kalkamıyor . Oturduğu zaman sürünerek biraz ilerleyebiliyor sadece . Emekleme pozisyonuna geliyor bazen adım atamıyor geri oturuyor ağlıyor . Doktora götürmeli miyim randevu baktım ama bulamadım ?