Merveasel58 Arkadaşlar sabah kanal tedavisi yaptırdım şimdi normalde agrı yok ama dişime baskı olunca şiddetli bi agrı var sağ taraftaki dişime yapıldu ve kullanamıyorum çok agrıyor normal mi bu baskı halindeki diş agrısı
Ozge3616 Kanal tedavısı yapıldıktan sonra ağrı olmaz normal de ama bnde kısa bi süre önce yaptırdım doktor ağrı olursa gel demişti içerisine ilaç sıkıyorlar bi hafta öyle kalıyor bi doktorunla görüş istersen
theblackvirgo Peki konuyla alakasız gebwyken kanal tedavisi yapılırmı yoksa dişimi kaybedeceğim çok fena