Normal, benım bebeğim de 14 aylık hep öyleydi hala da öyle. Çok çok nadirdir bezini değiştirdiğimde kaka olmadığı. Yok diye şaşırırım hatta😂
Ben de telaşlanmıştım ama araştırmalarıma göre bazı vucutlarda bağırsaklar yemegı yer yemez boşaltım işlemine geçermiş bir sonraki öğüne yer açıp hazır olmak için. Siz yine de bir doktoruna belirtin tabi durumu ne olur ne olmaz