ben 3-4 influecer takip ediyorum arkadaşlar benim bebeğimden ortalama 1.-1,5 ay büyükler sadece yaşına girecek bebeğim.Zaten hepsi birbirinin kopyası evinden oyuncaklardan kıyafetlerinden her şeyinden. Benim zevkime uyduğu için takip ediyorum o yüzden.Konu bebeklerin oyuncaklarla ve yaptığı aktiviteler.Hepsi bütün oyuncaklarla güzel güzel oynuyor yemeğini güzel güzel yiyor aktivitelerin hepsini anlıyor(dediklerine göre) oyuncaklarını topluyor ediyor güzel güzel uyku saatlerinde uyuyorlar.Benim bebeğim bunların hiçbirini yapmıyor oyuncakları istemiyor fırlatıyor nasıl oynanacağını da doğru düzgün bilmiyor göstersem bile hep ağzına sokuyor .Ek gıda sürecimiz cabası uyku desen o biçim .Bizde mi problem var yoksa gerçekten her şey mükemmelmiş gibi mi gösteriyorlar ????