sevgidem Bebeğim 4,bucuk aylık kucagıma alıp pış pış diyerek uyutuyorum ama her uyutmaya çalıştığımda kesintisiz bi 5 dakika deli gibi ağlıyo sinirleniyo sonra sakinleşip uyuyo direk niye böyle yapıyo acaba
Baturunannesii sevgidem uyku gerilemesi yaşıyor olabilir canım şuan bu ayı bitene kadar sürebiliyor bazen
renzey48 sevgidem bu normalmiş ama Benekler uykuya geçince neden ağlar yazın bir çok pedagog yazmış normal olduğunu
Hcmy_ sevgidem benimki de 4. Aya girdi gireli böyle kendini yırtıyor bi yeri ağrıyor zannediyorum bazen öyle bağırıyor ki
renzey48 sevgidem bence korkmayın Benim bebeğim 6naylık mesela çok direnirse uyutmuyorum normal ağlama mızırdanma olsa da devam ediyorum uyutmaya ve uyuyor.